העין השביעית (לא רשמי)
@feed_the7eye@cohens.org.il
Mon, 01 Jun 2026 07:38:13 +0000
אתר אמריקאי חשף את המבנה הביטחוני הממוקם סמוך לזירת פגיעה קטלנית של טיל איראני בלב תל-אביב • חומר למחשבה בכל הנוגע למיקום בסיסים בלב איזורי אוכלוסייה
https://www.the7eye.org.il/585930
#העין_השביעית #המגזין #מלחמת_איראן_2 #מלחמת_איראן #SpyTalk #גונתן_ברודר #יחידה_9900 #צהל
@feed_the7eye
אני מנסה להבין את הרציונל של הדיווח. טיל איראני פגע בבניין מגורים. במקרה, או שלא במקרה (אין על כך מידע) יש בסמוך אליו מתקן בטחוני רגיש. המון אבדות נחסכו בגלל האתרעה והמיגון.
בהמשך מספרים על פגיעה בבניין אזרחי בבית שמש, שנמצא במרחק של פחות מחמישה קילומטרים מבסיס צבאי ומתקן אסטרטגי.
נו, ברצינות, אין לנו כמעט בסיס צבאי במרחק של פחות מעשרה קילומטרים מיישוב. יאללה להפציץ.
@tzafrir @feed_the7eye
בדיוק. צה"ל משתמש בנו כמגן אנושי.
https://tooot.im/@zvinj/114686450094720073
@zvinj @feed_the7eye
או שאולי מי שיורה טילים עם דיוק כזה, לא יכול להשתמש בכיוון על בסיסי צה״ל כתירוץ.
לשם השוואה, אם כך היית מצפה מהאמריקאים, לא הייתה שום בעיה עם ההפצצה על בית הספר לבנות בתחילת המלחמה: כי זה עוד בניין בתוך מתחם של משמרות המהפכה. אז פספסו קצת?
(ואם זה לא ברור: אנחנו בהחלט מצפים מהאמריקאים, ומאיתנו, ליותר)