cohens.org.il is a Fediverse instance that uses the ActivityPub protocol. In other words, users at this host can communicate with people that use software like Mastodon, Pleroma, Friendica, etc. all around the world.

This server runs the snac software and there is no automatic sign-up process.

Search results for tag #הפגנות

[?]Tzafrir » 🌐
@tzafrir@tooot.im

להיות אופטימי זאת בחירה. תמיד הטוב עדיף מרע.

זו אחת הססמאות שצעקנו היום בהפגנה בצומת הגומא. אגב, שכחתי לכתוב על פחיות הבירה משבוע שעבר, אז הנה היין מהשבוע.

    [?]Tzafrir » 🌐
    @tzafrir@tooot.im

    היו שמועות שביבי יבקר היום בקריית שמונה. כתוצאה מכך החלטנו בעבודה כמה אנשים (על סקטרום פוליטי מגוון) ללכת לאכול צהריים בפלאפל עמר – הפלאפל המיתולוגי של קריית שמונה, שבו פוליטיקאים נוהגים לאכול.

    לעבודה אני לא הולך עם מדי הפגנות, אבל היה לי כובע של צומת הגומא בתיק, ולכן החלטתי לחבוש אותו.

    בסוף ביבי לא בא. אבל זה היה מעניין להגיע לשם עם הכובע.

      [?]Tzafrir » 🌐
      @tzafrir@tooot.im

      בהמשך הפגנה בצומת ראש פינה. כמות המשתתפים נשארה יציבה (43). ח״כ לשעבר ומתמודדת בפריימריז בהווה ענבל בזק נאמה.

        [?]Tzafrir » 🌐
        @tzafrir@tooot.im

        ההפגנה אתמול בצומת הגומא: הייתה קצת אווירה של שבועות (הביאו חבילות קש לבמה מאולתרת), אבל בעיקר המשיכו בקו האופטימיות. נראה שכמות המפגינים עלתה בקצת מהשבוע שעבר.

          [?]Tzafrir » 🌐
          @tzafrir@tooot.im

          השנה לא מצאתי חולצה לבנה מתאימה יותר במדף חולצות ההפגנות שלי מאשר חולצת עצמאות 75 „לך”.

          הטקס חזר לשגרה השנה (למרות שעד לפני חודש לא היה לגמרי ברור אם הוא ייערך).

          כחלק מהטקס הוותיקים שרו את השיר „סימן שאתה צעיר”. שניים משלושת הצעירים ששרו אותו במקור עדיין פעילים.

          חשבתי על השורה משם:

          „ואם אתה מרגיש עוד לפעמים תחושה מוזרת
          שלא הכל צודק, ושיכול להיות אחרת...

          זה סימן שאתה צעיר..”

          אז לכל הצעירים בהפגנות: המשיכו כך, עם הזהב בלב.

            [?]Tzafrir » 🌐
            @tzafrir@tooot.im

            הייתי היום גם בצומת הגומא. נראה לי שלא היו הרבה יותר משתתפים מהרגיל, אבל הייתה רוח שונה. החליטו לשנות לחלוטין את הטון ולעסוק רק באופטימיות והכנה לבחירות. וחזרה האנרגיה להפגנה: קריאות, תופים, ועוד. זה היה מרומם.

            אני מקווה שגם בשבועות הקרובים אוכל לרקוד על שתי הפגנות.

              [?]Tzafrir » 🌐
              @tzafrir@tooot.im

              הפגנה הערב בצומת ראש פינה: מספר המשתתפים נשאר כמעט קבוע (42 לעומת 43 בשבוע שעבר). ללא נאומים מיוחדים השבוע. אבל מתחילים לראות את הבחירות באופק.

                [?]Tzafrir » 🌐
                @tzafrir@tooot.im

                היה הערב מפגש בצומת הגומא. בתוכנית היה מפגש עם עמי דרור והרבה אופטימיות. ודגש על זה שאנחנו רגע לפני בחירות.

                צומת הגומא לא חזרה להיות מוקד ההפגנות הרועש שהייתה בסטטוס קוו[1] ויש שם כל שבת תופים מיותמים שמחכים למתופפים. מוזמנים.

                [1] אנטה בלום. לא לבלבל עם כפר בלום.

                  [?]Tzafrir » 🌐
                  @tzafrir@tooot.im

                  חזרנו לסרטונים מההפגנה:
                  יונתן פרידמן פותח את ההפגנה:
                  tube.shela.nu/w/3HchtVf8xMHniB

                  רוחמה וולף, על המכות שחטף סלאח נעמה:
                  tube.shela.nu/w/wDiARBfPXMvM8u

                  גל שושני, על כנס קרן ברל כצנלסון:
                  tube.shela.nu/w/oS4Bc5FAG9t6GB

                  ולסיום, דגנית יוסף, בונה אלטרנטיבה:
                  tube.shela.nu/w/bxuk3pvNAdPXVp

                  כנס קרן ברל כצנלסון:
                  kberl-kenes.com/

                    [?]Tzafrir » 🌐
                    @tzafrir@tooot.im

                    השבוע בהפגנה בצומת ראש פינה: 43 מפגינים. רוחמה דיברה על המכות שעו״ד סאלח נעמה מהפרקליטות חטף בביתו משוטרים שנראה שלא היו בתפקיד.

                    לאחר מכן נאמה המרכזת האזורית של .

                    24 שבועות עד לבחירות.

                      [?]Tzafrir » 🌐
                      @tzafrir@tooot.im

                      שוב חוזר מהפגנת סוף שבוע בצומת ראש פינה. שכחתי לספור כמה היינו, אבל נראה לי שבערך כמו בשבוע שעבר. הייתה נוכחות גדולה יותר של לובשי חולצות היום.

                      נשאתי שלט חלבי יחסית של „צדק, חרות, שלום” והייתי עם חולצת כי לא הספקתי להחליף לחולצה אחרת.

                        [?]Tzafrir » 🌐
                        @tzafrir@tooot.im

                        עוד הפגנה בצומת ראש פינה. בשבוע שעבר ספרתי 31 (אבל אני לא בטוח במספר). השבוע ספרתי 37. כלומר: שיפור, אבל צנוע.

                        השלטים, כמו בשבוע שעבר, בעיקר קריאות לוועדת חקירה ממלכתית. מישהו הביא שלט שעליו כתב „הקטארי עם הקטטר”[1]. אני החזקתי את השלט Arab Lives Matter.

                        לא היו נאומי אורחים. הנאום היחיד הזכיר שמה שיש לעשות הוא להכין ולהתכונן לבחירות.

                        [1] הקשר עתידי: לשכת ראש הממשלה פרסמה אתמול דו״ח בריאות שנתי מאוד מתחמק של ראש הממשלה.

                          0 ★ 0 ↺

                          [?]העין השביעית (לא רשמי) » 🤖 🌐
                          @feed_the7eye@cohens.org.il

                          אנחנו אוכלים את הדייסה שבג"ץ בישל – הזכות להפגין: אנחנו אוכלים את הדייסה שבג"ץ בישל

                          Wed, 08 Apr 2026 20:32:44 +0000

                          שופטי בג"ץ הופתעו לגלות שעבור השלטון במדינת ישראל הפגנה בלב תל-אביב היא סיכון ביטחוני • אבל השלטון למד זאת מפסיקות בג"ץ לאורך שנתיים וחצי של מלחמה

                          https://www.the7eye.org.il/581707

                            [?]Tzafrir » 🌐
                            @tzafrir@tooot.im

                            סוף סוף חזרתי להפגין.

                            חשבתי שיש הפגנה בצומת מחניים ב־15:30. הגעתי ולא היה אף אחד. הגעתי לצומת הגומא בשעה 16:30 וחשבתי שיש לי כמעט שעה לשתות קפה בשקט עד ההפגנה של 17:30. אבל כבר היו שם אנשים שתלו שלטים, אז הצטרפתי. בסופו של דבר תלינו שלטים עד קצת לאחר תחילת ההפגנה ולכן אני לא נמצא בצילום המצורף.

                            נראה שהיו שם יותר מעשרים מפגינים, מהגרעין הקשה של המפגינים.

                            בדרך חזרה הביתה הספקתי עוד לתפוס את המפגינים בצומת מחניים שהחלו להפגין, גם הם, בשעה 17:30.

                            מפגינים בצומת הגומא מחזיקים שלטים שונים, לייד מיגונ ית מקושטת

                            Alt...מפגינים בצומת הגומא מחזיקים שלטים שונים, לייד מיגונ ית מקושטת