cohens.org.il is a Fediverse instance that uses the ActivityPub protocol. In other words, users at this host can communicate with people that use software like Mastodon, Pleroma, Friendica, etc. all around the world.
This server runs the snac software and there is no automatic sign-up process.
הקמנו היום דוכן של הדמוקרטים בכניסה לאגד בחצור הגלילית (בכניסה לעיר. לא במרכז.
בין השאר הייתה לנו שיחה מעניינת עם ילד חרדי שעבר שם. היה לו מוזר או לא הגיוני או פסול שאנחנו שמאלנים (הוא קישר את הדמוקרטים לשמאלנים, מילת גנאי).
שאלנו אותו מה זה שמאלני, והוא ענה שמי שמחשיב יותר את הפרט. כלומר: ימני פועל יותר לטובת הכלל (לא היה לו יותר מדי זמן לדבר).
מפתיע, לא? כי שמאל זה עבורו ליברליזם וזכויות הפרט. סוציאליזם פשוט לא על הרדאר.
Thu, 14 May 2026 08:13:26 +0000
הודעת האיחוד של יחד ויש-עתיד העלתה באופן חריג למספר ימים את ייצוג האופוזיציה, אולם החשיפה לקואליציה נותרה דומיננטית • נתניהו ממשיך לזכות בחשיפה עצומה - למרות שהוא מסרב להתראיין כבר חמש שנים • התקשורת ממשיכה להדיר באופן עקבי ובולט פוליטיקאיות נשים ופוליטיקאים ערבים • התקשורת מתעלמת באופן מופגן מיאיר גולן, שמפלגתו זוכה לעשרה מנדטים ויותר בסקרים, ומעניקה בולטות תקשורתית לבני גנץ, שמפלגתו לא צפויה לעבור את אחוז החסימה • בדיקת "העין השביעית" ו"מיקרופון לכולם"
https://www.the7eye.org.il/584170
#העין_השביעית #בחירות_2026 #מיקרופון_לכולם #בנימין_נתניהו #נפתלי_בנט #יש_עתיד #יאיר_גולן #הדמוקרטים #פוליטיקה #המגזין
שוב חוזר מהפגנת סוף שבוע בצומת ראש פינה. שכחתי לספור כמה היינו, אבל נראה לי שבערך כמו בשבוע שעבר. הייתה נוכחות גדולה יותר של לובשי חולצות #עומדים_ביחד היום.
נשאתי שלט חלבי יחסית של „צדק, חרות, שלום” והייתי עם חולצת #הדמוקרטים כי לא הספקתי להחליף לחולצה אחרת.
הקמנו דוכן למשך שעתיים. המקום שבו היו (אני לא הייתי) בשבוע שעבר התברר כלא חוקי (כלומר: נציג הבעלים של המתחם לא אישר. דרש אישור רשמי. וגם נראה לא אוהד באופן כללי).
מצאנו מקום אחר ופתחנו שוב. לא נרשמה תנועה מאוד ערה, אבל היינו מול מכוניות שזחלו בפקק.
בסך הכל לא דיברנו עם הרבה אנשים. רשמנו רק שלושה אנשים.
בשבוע הבא: מקום שונה.
אתמול השתתפתי (בתור פעיל זוטר של #הדמוקרטים) בשיחת הכנה שגרתית לפעילים זוטרים כמונו.
יש הרבה מה לעשות עד #הבחירות, והמפלגות (ושאר ארגונים) זקוקים לעזרתנו. גם כספית, אבל גם בפעילות. עכשיו זה זמן לא רע לפנות למפלגה שמצעה מתאים לכם ולהציע לפעול שם.
הנצחון בבחירות הוא בידינו.
@feed_the7eye
מעניין. אני מנסה להיזכר במה שנאמר מפי #הדמוקרטים ואנשי #חמל_הבחירות . הייתה לי הרגשה שהם קינאו במערכות כאלו ואמרו שרוצים לדאוג שיהיו מערכות דומות „בצד שלנו”. אבל אני לא בטוח אם אני זוכר נכון, ואין לי מקור טוב. מוזמנים לתקן
כמוכן, נראה שיש עוד מה לתקן עם תרגום התגיות.
Thu, 12 Mar 2026 13:42:30 +0000
האם מפלגות המשתמשות באפליקציות לניטור מצביעים עוברות על החוק ופוגעות בפרטיות? התשובה ככל הנראה חיובית, קובעת הרשות להגנת הפרטיות • בפתח שנת הבחירות, ועל רקע דליפת הענק מאפליקציית "אלקטור", מומחים מתריעים מפני אמצעי המעקב ההולכים ומשתכללים • בליכוד ובמפלגות החרדיות מוכנים להיאבק למען המשך השימוש במערכות המעקב, האופוזיציה בינתיים מפגינה אדישות • השופט נעם סולברג, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, יתבקש להכריע
https://www.the7eye.org.il/579256
#העין_השביעית #בחירות_2026 #פרטיות #שחר_בן-מאיר #אבי_מיליקובסקי #אילנית_ביטאו #מיכאל_בירנהק #נועה_דיאמונד #הליכוד #ש"ס #יש_עתיד #הדמוקרטים #יהדות_התורה #יאיאסופט #הקליניקה_לפרטיות_באוניברסיטת_תל-אביב #נעם_סולברג #ועדת_הבחירות_המרכזית #פידבק_תוכנה #הרשות_להגנת_הפרטיות #היועץ_המשפטי_לממשלה #אבי_הלוי #ישראל_באך #אלקטור #המגזין