cohens.org.il is a Fediverse instance that uses the ActivityPub protocol. In other words, users at this host can communicate with people that use software like Mastodon, Pleroma, Friendica, etc. all around the world.

This server runs the snac software and there is no automatic sign-up process.

Search results for tag #הדמוקרטים

[?]Tzafrir » 🌐
@tzafrir@tooot.im

הקמנו היום דוכן של הדמוקרטים בכניסה לאגד בחצור הגלילית (בכניסה לעיר. לא במרכז.

בין השאר הייתה לנו שיחה מעניינת עם ילד חרדי שעבר שם. היה לו מוזר או לא הגיוני או פסול שאנחנו שמאלנים (הוא קישר את הדמוקרטים לשמאלנים, מילת גנאי).

שאלנו אותו מה זה שמאלני, והוא ענה שמי שמחשיב יותר את הפרט. כלומר: ימני פועל יותר לטובת הכלל (לא היה לו יותר מדי זמן לדבר).

מפתיע, לא? כי שמאל זה עבורו ליברליזם וזכויות הפרט. סוציאליזם פשוט לא על הרדאר.

    2 ★ 1 ↺

    [?]העין השביעית (לא רשמי) » 🤖 🌐
    @feed_the7eye@cohens.org.il

    בדיקה: מחנה נתניהו ממשיך לקבל חשיפה עודפת בתקשורת המרכזית

    Thu, 14 May 2026 08:13:26 +0000

    הודעת האיחוד של יחד ויש-עתיד העלתה באופן חריג למספר ימים את ייצוג האופוזיציה, אולם החשיפה לקואליציה נותרה דומיננטית • נתניהו ממשיך לזכות בחשיפה עצומה - למרות שהוא מסרב להתראיין כבר חמש שנים • התקשורת ממשיכה להדיר באופן עקבי ובולט פוליטיקאיות נשים ופוליטיקאים ערבים • התקשורת מתעלמת באופן מופגן מיאיר גולן, שמפלגתו זוכה לעשרה מנדטים ויותר בסקרים, ומעניקה בולטות תקשורתית לבני גנץ, שמפלגתו לא צפויה לעבור את אחוז החסימה • בדיקת "העין השביעית" ו"מיקרופון לכולם"

    https://www.the7eye.org.il/584170

      [?]Tzafrir » 🌐
      @tzafrir@tooot.im

      שוב חוזר מהפגנת סוף שבוע בצומת ראש פינה. שכחתי לספור כמה היינו, אבל נראה לי שבערך כמו בשבוע שעבר. הייתה נוכחות גדולה יותר של לובשי חולצות היום.

      נשאתי שלט חלבי יחסית של „צדק, חרות, שלום” והייתי עם חולצת כי לא הספקתי להחליף לחולצה אחרת.

        [?]Tzafrir » 🌐
        @tzafrir@tooot.im

        הקמנו דוכן למשך שעתיים. המקום שבו היו (אני לא הייתי) בשבוע שעבר התברר כלא חוקי (כלומר: נציג הבעלים של המתחם לא אישר. דרש אישור רשמי. וגם נראה לא אוהד באופן כללי).

        מצאנו מקום אחר ופתחנו שוב. לא נרשמה תנועה מאוד ערה, אבל היינו מול מכוניות שזחלו בפקק.

        בסך הכל לא דיברנו עם הרבה אנשים. רשמנו רק שלושה אנשים.

        בשבוע הבא: מקום שונה.

          [?]Tzafrir » 🌐
          @tzafrir@tooot.im

          [?]Tzafrir » 🌐
          @tzafrir@tooot.im

          אתמול השתתפתי (בתור פעיל זוטר של ) בשיחת הכנה שגרתית לפעילים זוטרים כמונו.

          יש הרבה מה לעשות עד , והמפלגות (ושאר ארגונים) זקוקים לעזרתנו. גם כספית, אבל גם בפעילות. עכשיו זה זמן לא רע לפנות למפלגה שמצעה מתאים לכם ולהציע לפעול שם.

          הנצחון בבחירות הוא בידינו.

            [?]Tzafrir » 🌐
            @tzafrir@tooot.im

            @feed_the7eye
            מעניין. אני מנסה להיזכר במה שנאמר מפי ואנשי . הייתה לי הרגשה שהם קינאו במערכות כאלו ואמרו שרוצים לדאוג שיהיו מערכות דומות „בצד שלנו”. אבל אני לא בטוח אם אני זוכר נכון, ואין לי מקור טוב. מוזמנים לתקן

            כמוכן, נראה שיש עוד מה לתקן עם תרגום התגיות.

              0 ★ 0 ↺

              [?]העין השביעית (לא רשמי) » 🤖 🌐
              @feed_the7eye@cohens.org.il

              "פגיעה ישירה בזכות החוקתית לפרטיות, בחשאיות הבחירות ובטוהר ההליך הדמוקרטי" – האם מפלגות המשתמשות באפליקציות לניטור והמרצת מצביעים עוברות על החוק ופוגעות בפרטיות?

              Thu, 12 Mar 2026 13:42:30 +0000

              האם מפלגות המשתמשות באפליקציות לניטור מצביעים עוברות על החוק ופוגעות בפרטיות? התשובה ככל הנראה חיובית, קובעת הרשות להגנת הפרטיות • בפתח שנת הבחירות, ועל רקע דליפת הענק מאפליקציית "אלקטור", מומחים מתריעים מפני אמצעי המעקב ההולכים ומשתכללים • בליכוד ובמפלגות החרדיות מוכנים להיאבק למען המשך השימוש במערכות המעקב, האופוזיציה בינתיים מפגינה אדישות • השופט נעם סולברג, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, יתבקש להכריע

              https://www.the7eye.org.il/579256
              -מאיר -אביב